Skip To Content
Login Please ברוכים הבאים {{_user.name}}
 {{v.cartCount}}

החזרות והחלפות

פרק הזמן לביטול:

רכשתם מוצר? תוכלו לבטל תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך מהעסק בכתב (לפי המאוחר)
רכשתם שירות? תוכלו לבטל תוך 14 יום מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך מהעסק בכתב (לפי המאוחר)
אם מדובר בעסקה מתמשכת – גם אם התחיל השירות, אם מדובר בעסקה לא מתמשכת, יש למסור את הודעת הביטול עד יומיים לפני מועד השירות.

החזרת התמורה ודמי ביטול:

על העסק להחזיר את מה ששולם תוך 14 יום מיום קבלת הודעת ביטול
כמו כן, העסק רשאי לגבות דמי ביטול (5% מערך העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מבינהם). החזרת המוצר לעסק היא באחריות הצרכן.
אך אם הביטול נעשה כי קבלתם מוצר פגום, שונה מזה שהזמנתם או בגלל הפרה אחרת של החוזה מצד העסק,  אין אתם חייבים לשלם דמי ביטול ועל העסק לאסוף את המוצר מהמקום בו נמסר. אם ביטלתם עסקה מתמשכת והעסק החל במתן השירות, אז  עליכם לשלם על החלק היחסי בעד השירות שניתן לכם.

על מה לא חלה זכות ביטול?

  • מוצרים פסידים (למשל פרחים, חלב)
  • שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטול העסקה חל בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה, לפני המועד שבו אמור השירות להינתן.
  • מידע כהגדרתו בחוק
  • מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן (הזמנה מיוחדת)
  • מוצרים הניתנים להקלטה, לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית (כמו דיסק, ספר)